مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:452022-10-30سياسي

میراث فرهنگی قبل از اتمام قرارداد اجاره شرکت علیصدر، مزایده را برگزار کند


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه میراث فرهنگی قبل از اتمام قرارداد اجاره علیصدر، مزایده آن را برگزار کند تا شرکت توانمندی مدیریت آن را بر عهده بگیرد گفت: - فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شرکت سیاحتی علیصدر بیش از 30 سال است که غار علیصدر را در اختیار گرفته و اجاره این شرکت به زودی به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه از وزارت میراث فرهنگی خواسته شده زمینه برگزاری مزایده را مهیا کند تا شرکتی توانمند مدیریت این مجموعه مهم گردشگری کشور را بر عهده بگیرد ادامه داد: شرکت سیاحتی علیصدر غار علیصدر را به مبلغ ناچیز 800 میلیون تومان اجاره کرده است در حالی که درآمدهای غار و سایر درآمدها ده ها میلیارد تومان است.

رییس هیات تحقیق و تفحص از غار علیصدر با بیان اینکه طبق ضوابط مزایده شرکت علیصدر باید قبل از قرارداد انجام شود بیان کرد: باید برنامه ریزی برای انجام مزایده زودتر انجام شود تا فرد یا شرکت منتخب زودتر مشخص شود و کار خود را آغاز کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا انجام مزایده در آستانه سال نو و پیک سفرهای نوروزی مشکلی ایجاد نمی کند ادامه داد: بالاخره غار علیصدر در طول سال مسافر دارد و نمی توان به خاطر این موضوع، مزایده را تحت تاثیر قرار داد بنابراین بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی قبل از اتمام قرارداد اجاره شرکت علیصدر، مزایده را برگزار کند

میراث فرهنگی قبل از اتمام قرارداد اجاره شرکت علیصدر، مزایده را برگزار کند