مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:502022-10-30بين الملل

4 ایرانی در میان کشته شدگان حادثه هالووین در کره جنوبی +اسامی


شبکه سی ان ان، در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته که برای اولین بار پس از همه گیری کرونا به صورت گسترده در سئول، پایتخت این کشور برگزار شده بود اعلام کرد که در این حادثه بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

- دو نفر از فوتی ها در بیمارستان های سئول شناسایی شده اند و دو نفر دیگر در بیمارستان های خارج از سئول می باشند که همکارانم در حال عزیمت و شناسایی آنها هستند.

در صورت کسب اطلاعات تکمیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، پیش از این شبکه سی ان ان، در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته که برای اولین بار پس از همه گیری کرونا به صورت گسترده در سئول، پایتخت این کشور برگزار شده بود اعلام کرد که در این حادثه بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

  بنابر اعلام مقامات کره جنوبی در میان کشته شدگان دست کم 19 تبعه خارجی هم بوده است که شامل افرادی از ایران، چین، ازبکستان و نروژ می شود.

  مقامات کره ای می گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده ای کشته و بیش از 70 نفر هم مجروح شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ایرانی در میان کشته شدگان حادثه هالووین در کره جنوبی +اسامی

4 ایرانی در میان کشته شدگان حادثه هالووین در کره جنوبی +اسامی