مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 12:302022-10-30سياسي

بیانیه سازمان بسیج رسانه در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)


در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سازمان بسیج رسانه بیانیه ای در محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت بیانیه ای در محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری منتشر کرده است.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انما جزاء الذین یحاربون الله ورسوله ویسعون فی الارض فسادا ان یقتلو اویصلبوا اویقطع ایدیهم وارجلهم من خلاف او ینفوا من الارض وذلک لهم خزی فی الدنیا ولهم فی الاخره عذاب عظیم مائده 33 امروز در شرایطی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که به لطف رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری، درخت انقلاب اسلامی آنچنان تنومند شده است که این امر برای خیلی از کشورهای حامی تروریسم ، قابل هضم نیست و متاسفانه همین دشمنان ملت، جنایتی را رقم زدند که هیچ گاه از ذهن و یاد این ملت فراموش نخواهد شد.

  ملت ایران سال هاست در برابر ظلم و ستم کشورهای مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.

این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه ای است که با جان و خون و هستی خود، اقتدار و ایستادگی جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان بسیج رسانه در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

بیانیه سازمان بسیج رسانه در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)