مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 12:412022-10-30سياسي

نه بزرگ مردم به آشوب در خیابان


خبرگزاری فارس- اراک؛ محاسبه نکردند و همواره شناخت غلط از مردم ایران به ناکامی پروژه های عملیاتی آنها در ایران منجر شده است.

تصور اصلی آنها این بود که با توجه به وجود زمینه برخی نارضایتی ها در میان مردم می توانند با راه اندازی یک آشوب خیابانی مبتنی بر یک دروغ بزرگ، بر این موج های نارضایتی سوار شوند و مردم را به کف خیابان ها بکشانند و هدایت آن را بر عهده بگیرند.

جریان معاند بیرونی سعی بر تداوم ناآرامی ها حتی با حضور چند نفر محدود دارد و می خواهد با ابزارهای رسانه ای خود و طراحی یک فرا واقعیت از وقایع ایران در اذهان مخاطب به خصوص افکار عمومی جهان حداقل به برخی از اهداف خود که هزینه های زیادی برای آن کرده اند برسند.

اهدافی چون وضع تحریم ها و محدودیت های اقتصادی و سیاسی برای ایران و مخابره یک تصویر نازیبا و ضد انسانی از ایران در جامعه جهانی و باقی نگه داشتن برخی از نوجوانان در خیابان ها و ملتهب کردن فضای مدارس و دانشگاه های کشور.

اما واقعیت این است که علی رغم همه تلاش های صورت گرفته در حوزه رسانه و فضای مجازی و ساماندهی های سازمانی در داخل و تحریک افکار عمومی و احساسات پاک مردمی بازهم نتوانستند مردم را به کف خیابان بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه بزرگ مردم به آشوب در خیابان

نه بزرگ مردم به آشوب در خیابان