مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 13:112022-10-30حوادث

انهدام باند مسلحانه مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 3 قاچاقچی دستگیر شدند


سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان چابهار با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان چابهار به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام تیمی از اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه خودروی تریلی در ورودی گمرک شهرستان در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و جهت بررسی دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد؛ در این عملیات موفقیت آمیز پلیس در بازرسی از خودروی تریلی مقدار 1 تن مواد افیونی از نوع تریاک که مواد افیونی دستگیر و یک دستگاه خودرو تریلی و یک سواری پژو 405 نیز متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، 1 تن و 193 کیلو 700 گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری کشف و 3 قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند، گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مسلحانه مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 3 قاچاقچی دستگیر شدند

انهدام باند مسلحانه مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 3 قاچاقچی دستگیر شدند