مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 13:452022-10-30بين الملل

مناظره داغ قوچانی با روان بخش/ 20 نامِ گفته شده و دو نام گفته نشده


قابل تأمل ترین جمله سردبیر «آگاهی نو» این بود: «وقتی در سال 79 یک شبه 18 روزنامه و نشریه را بستند باید به فکر امروزی بودند که مرجعیت رسانه ای از داخل به خارج منتقل شده و تلویزیون ایران اینترنشنال مخاطب دارد».

- قابل تأمل ترین جمله سردبیر آگاهی نو این بود: وقتی در سال 79 یک شبه 18 روزنامه و نشریه را بستند باید به فکر امروزی بودند که مرجعیت رسانه ای از داخل به خارج منتقل شده و تلویزیون ایران اینترنشنال مخاطب دارد .

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر-  مناظره تلویزیونی دیشب ( شنبه هفتم آبان 1401 خورشیدی) را می توان متفاوت ترین برنامه شیوه شبکه 4 در 40 روز گذشته - پس از شروع اعتراضات – دانست؛ حتی به نسبت شبی که احمد زیدآبادی روبه روی محمد صادق کوشکی نشست.

اولی برای اولین بار در قاب تلویزیون دیده می شد و دومی در این 40 روز حضوری و تلفنی و تنها یا مناظره ای در شبکه های مختلف در تردد است.

   مناظره دیشب میان این دو برگزار شد: محمد قوچانی روزنامه نگار سرشناس اصلاح طلب که در حال حاضر مدیر و سردبیر مجله آگاهی نو است با قاسم روان بخش روحانی اصول گرا و از اعضای ارشد جبهه پایداری که بیشتر به عنوان یکی از مریدان تئوریسین فقید جبهه پایداری- مصباح یزدی - شهرت دارد و دیشب خود را به سبب همکاری با نشریه پرتو به عنوان روزنامه نگار معرفی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره داغ قوچانی با روان بخش/ 20 نامِ گفته شده و دو نام گفته نشده

مناظره داغ قوچانی با روان بخش/ 20 نامِ گفته شده و دو نام گفته نشده