مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-30اقتصادي

تولید 50 درصد از خوراک دام با روش خشک سازی ضایعات


استاد دانشگاه با تاکید بر ضرورت تفکیک از مبدا پسماند و خشک سازی ضایعات گفت: تولید 50 درصد از خوراک دام با روش خشک سازی ضایعات امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، فیاض بخش، استاد دانشگاه درباره بهره برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) و 55 غرفه دریافت پسماند خشک ضمن تشکر از برگزارکنندگان و متولیان افتتاح این پروژه گفت: تشکر می کنم از ریاست سازمان پسماند و مالکی از مدیران این مجموعه که بخشی از ایستگاه حکیمیه را در اختیار ما دانشگاهیان قرار دادند.

وی افزود: ما به اتفاق بسیاری از دانشجویان، پسماند صفر بودن را تجربه و ضایعات را به خوراک دام تبدیل کردیم.

  این استاد دانشگاه درخصوص چگونگی این اقدام عنوان کرد: پسماندهای تفکیک شده به ایستگاه حکیمیه می آمد و ما آن ها را در معرض نور آفتاب خشک می کردیم و به مناطق محروم لرستان و خراسان ارسال کردیم و استقبال بسیار عالی از آن شد.

فیاض بخش تصریح کرد: نتایج آزمایشگاه این ضایعات حیرت آور بود، محصول نهایی پایلوت میانگین 17 درصد پروتیین خام، 3327 کیلوکالری در گرم انرژی قابل هضم، 2700 کیلوکالری در گرم انرژی قابل متابولیسم و .

دارا بود.

وی خاطرنشان کرد: الان ما در شهر مشغول تولید کمپوست هستیم و خودمان می دانیم که کمپوست بازار ندارد و فقط در تهران مورد استفاده قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 50 درصد از خوراک دام با روش خشک سازی ضایعات

تولید 50 درصد از خوراک دام با روش خشک سازی ضایعات