مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:102022-10-30ورزشي

245 نماینده به رییس جمهور درخصوص رفع مشکل مسکن روستاییان نامه نوشتند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 8 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی نامه 245 نفر از نمایندگان به رییس جمهور در خصوص احداث مسکن روستاییان و مشکلاتی که در این زمینه پیش آمده به خصوص در بحث تخصیص منابع را قرائت کرد.

- احتراماً همان گونه که استحضار دارید ایران کشوری حادثه خیز است و هر ساله با حوادثی مانند سیل و زلزله در مقیاس شهرستان، استان و گاهی در سطح کشور مواجه می شویم، قابل پیش بینی نبودن اینگونه حوادث و اعتبارات مورد نیاز جهت جبران خسارات جانی و مالی ناشی از آن در بودجه سنواتی علاوه بر به چالش کشیدن تخصیص اعتبار به سایر برنامه ها و طرح های عمرانی موجب عقب ماندگی از اهداف مصوب طرح ها و تأخیر در خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده از جمله اسکان موقت، جبران خسارات لوازم زندگی و معیشت خانوار می گردد.

یکی از مهمترین راهکار های پیشگیری و ایجاد آمادگی در حوادث اینچنینی احیای بافت فرسوده و مقاوم سازی واحد های آسیب پذیر روستایی است که علاوه بر جلوگیری از آسیب های جانی، مانع از تحمیل بار مالی حداکثری بر دولت می شود.

خوشبختانه این موضوع از ابتدای برنامه چهارم توسعه مورد توجه نمایندگان و دولتمردان بوده است و بهسازی بیش از نیمی از واحد های مسکونی در طول برنامه های چهارم تا ششم توسعه موید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

245 نماینده به رییس جمهور درخصوص رفع مشکل مسکن روستاییان نامه نوشتند

245 نماینده به رییس جمهور درخصوص رفع مشکل مسکن روستاییان نامه نوشتند