مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:152022-10-30دانش

کیت های متفاوت در حوزه های درمانی تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در قرن اخیر علم ژنتیک از علمی با نظام های مشخص در زمینه وراثت به یک علم بیولوژی پایه ای و کاربردی در پزشکی، - حمایت از تولید کیت در حوزه های درمانی به خصوص سلول های بنیادی همواره از موضوعات مطرح در ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در قرن اخیر علم ژنتیک از علمی با نظام های مشخص در زمینه وراثت به یک علم بیولوژی پایه ای و کاربردی در پزشکی، دامپزشکی و یا کشاورزی مبدل شده و رابطه ای مستقیم و جدانشدنی با علوم دیگر از قبیل بیولوژی مولکولی، بیولوژی سلولی، سیتولوژی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، پارازیتولوژی و بیوفیزیک برقرار کرده است.

از آنجایی که ابزار های نوین معمولا از طریق شرکت های تولیدی بین المللی ساخته، پخش و توزیع می شوند، نیاز است در جهت صرفه جویی ارزی و تأمین نیاز با اتکا به توان داخلی به حمایت از تولیدات ایران ساخت شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه پرداخت.

گروه پژوهشی انتقال سامانه های زیست مولکولی شایان که بیش از 10 سال فعالیت خود را آغاز کرده، بر تولید محصولات باکیفیت، ارزش آفرین برای اقتصاد کشور و نظام سلامت و تولید دارو های با کیفیت بالا تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت های متفاوت در حوزه های درمانی تولید شد

کیت های متفاوت در حوزه های درمانی تولید شد