مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:152022-10-30سياسي

هراس رژیم صهیونیستی از حملات سایبری در آستانه انتخابات


در آستانه انتخابات کنست، رژیم صهیونیستی به واسطه بن بست های سیاسی تاحد زیادی دربرابر حملات سایبری به زیرساخت های انتخاباتی و کارزار تفرقه افکنی در جامعه صهیونیست ها آسیب پذیر و شکننده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در آستانه انتخابات کنست، خبرگزاری در برابر حملات سایبری و تهدیدات در فضای مجازی بسیار آسیب پذیر است.

در این گزارش آمده است که چند روز مانده به انتخابات کنست که قرار است روز سه شنبه 10 آبان ماه برگزار شود، رژیم صهیونیستی برای حملات سایبری یا کارزارهای اعمال نفوذ رقبای خارجی به خصوص ایران به حالت آماده باش درآمده است.

طبق این گزارش، دفتر یوآز هندل وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در آستانه پنجمین انتخابات این رژیم در کمتر از چهارسال گفته است که روز انتخابات سه شنبه یک هدف مطلوبی برای کارزارهای نفوذ به حساب می آید زیرا یک بن بست سیاسی بی سابقه در جریان است.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی ادامه داد که وزارت ارتباطات و اداره کل سایبری رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات مستقیم به زیرساخت های انتخاباتی از جمله تلاش هکرها برای هدف قرار دادن سرورها و وب سایت های کمیته انتخابات مرکزی اسراییل آماده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس رژیم صهیونیستی از حملات سایبری در آستانه انتخابات

هراس رژیم صهیونیستی از حملات سایبری در آستانه انتخابات