مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:152022-10-30سياسي

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت 10 و 11 آبان ماه در سمنان برگزار می شود


مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت 10 و 11 آبان ماه در 21 حرفه به صورت غیرمتمرکز در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و مهدی شهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، مسابقات ملی مهارت را ویترین توانمندی های مهارتی و راه شناسایی نخبگان مهارتی استان سمنان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه جوان کشور، شناسایی استعدادهای جوان در حوزه مهارت و معرفی به بازار کار و ایجاد فرصت تبادل اطلاعات فنی و حرفه ای بین مهارت آموزان ازجمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان بیان کرد: این مسابقات به صورت هم زمان با سراسر کشور در روزهای 10 و 11 آبان ماه در 21 حرفه به صورت غیرمتمرکز در سمنان، شاهرود، دامغان و مهدی شهر برگزار می شود.

شاهچراغ تصریح کرد: این مسابقات در رشته های تراش و فرز cnc، سازه های چوبی، طراحی مهندسی مکانیک، لوله کشی گرمایشی، مکاترونیک، جوشکاری، توسعه نرم افزار موبایل و قنادی به میزبانی شهرستان سمنان و رشته های الکترونیک، جواهرسازی و فناوری طراحی گرافیک به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت 10 و 11 آبان ماه در سمنان برگزار می شود

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت 10 و 11 آبان ماه در سمنان برگزار می شود