مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 15:012022-10-30اجتماعي

جمع آوری بخاری های گازی از مدارس مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی استادیان پیش از ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران مازندران،با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و رعایت ایمنی در مدارس اظهار کرد: همه مدارسی که بخاری نفتی و گازی داشتند در حال ساماندهی هستند که در زمان بروز خطر جان دانش آموزان به خطر نیافتد.

وی گفت: تخریب و بازسازی مدارس  برای ایجاد ساختمان ایمن در دستور کار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، خاطر نشان کرد: در بسیاری از مواقع بحران مدارس به عنوان پایگاه های امداد و نجات مورد استفاده قرار گرفته به همین دلیل ساخت و ساز در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

وی در ارتباط با سامانه گرمایشی اقداماتی خوبی در سنوات گذشته انجام شده است، گفت: نزدیک به 212 میلیارد تومان از سال 92 تا 1400 برای تقویت سامانه گرمایشی انجام شده است.

استادیان درباره استفاده از بخاری در سطح مدارس، گفت: یخاری نفتی در سطح مدارس جمع آوری شده است و طرح جمع آوری بخاری گازی نیز در دستور کار است.

وی اضافه کرد: برای تامین تجهیزات، رشد 500 درصدی در سال مالی 1400 رشد داشتیم و نزدیک 18 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس به ویژه هنرستان ها هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران یادآور شد: مشکلات و تنگنا ها در سطح استان مازندران بسیار زیاد است و اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بخاری های گازی از مدارس مازندران

جمع آوری بخاری های گازی از مدارس مازندران