مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:052022-10-30سياسي

اجتماع 13 آبان با محوریت دانش آموزان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری اجتماع 13 آبان با محوریت دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام خلیلی ظهر امروز در نشست بزرگداشت یوم الله 13 آبان که در استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: تظاهرات 13 آبان ماه امسال با محرویت دانش آموزان در  ساعت 9.

5 صبح در میدان شهدا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تجمع دانش آموزان راس ساعت 9:30 آغاز و راهپیمایی از ساعت 10 از میدان شهدا به سمت خیابان شهید رجایی، 17 شهریور، دکتر حسابی و میدان سرداران و نهایتا اجتماع در مصلی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بر لزوم همکاری دستگاه ها در برگزاری هرچه بهتر مراسم 13 آبان تاکید کرد و گفت: 13 آبان امسال از حساسیت بسیاری برخوردار است و لازم است همه دستگاه ها در برگزاری هرچه بهتر این مراسم مشارکت کنند.

خلیلی اظهار کرد: محوریت مراسم 13 آبان با حضور دانش آموزان است، اما هر ساله مردم و اقشار مختلف در این مراسم حضوری پررنگ دارند.

وی گفت: روز 13 آبان پیام هایی بسیاری داشت که پیروزی بر توطئه های آمریکایی، برتری بر جبهه سیاسی و تبلیغاتی جهانی و پیروزی بر بسیاری از مشکلاتی که به دست دشمن فراهم شده بود، از جمله پیام های 13 آبان است که باید در این روز بار دیگر سیاست های خصمانه آمریکا را محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 13 آبان با محوریت دانش آموزان برگزار می شود

اجتماع 13 آبان با محوریت دانش آموزان برگزار می شود