مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:102022-10-30سياسي

سپاه: شهادت یک بسیجی در گیلان


شهید بسیجی مدافع امنیت حمزه علی نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد همچنین فرزند و همسر این شهید هم دچار جراحت شدند.

- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان جزییات مراسم تشییع و تدفین شهید امنیت حمزه علینژاد را اعلام کرد و گفت: شهید بسیجی مدافع امنیت حمزه علی نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد همچنین فرزند و همسر این شهید هم دچار جراحت شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج و بسیجیان در تمامی بحران ها در کنار مردم هستند، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا، مردم و انقلاب بوده و در تمامی بحران ها از جمله سیل، زلزله و اغتشاشات با ایجاد آرامش در جامعه به کمک می کند.

  وی با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت و بسیجی در طی چند 42 روز گذشته گفت: در طی این مدت برخی از اغتشاش گران سعی در ایجاد نا امنی در کشور داشتند ولی نیروی حافظ امنیت و بسیجی با حضور و به خطر انداختن جان خود نگذاشتند امنیت مردم به خطر بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: شهادت یک بسیجی در گیلان

سپاه: شهادت یک بسیجی در گیلان