مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:252022-10-30سياسي

پناهیان: نفوذ ادبیات غرب عامل ایجاد دو دستگی میان مردم است/


حجت الاسلام پناهیان علت مشکلاتی که امروز در جامعه جاری است را نفوذ ادبیات غرب در بین مردم عنوان کرد و گفت: همین موضوع باعث شده بین مردم ما دو دستگی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین وی علم دینی و غیردینی نداریم و در حیطه مخلوقات خداوند هر علمی را ارزشمند و هر اعتقادی را مهم می دانیم.

حجت الاسلام پناهیان گفت: انسان به هرقدر که با سواد می شود دیندار تر می شود و علماء معتقدند با ظهور امام عصر (عج) دیگر عمامه به سر ها از دین دفاع نمی کنند بلکه دانشمندان هستند که دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه ما در دانشگاه ها باید اینگونه فرهنگ سازی کنیم که مقوله ای به نام حجاب ارزشی و غیرارزشی وجود ندارد و نباید مطرح شود گفت: دانش تجربه ای مقابل دین نیست بلکه یک علم است و افراد دانشگاهی می توانند از این موضوع به درستی در جامعه روشنگری کنند.

او افزود: افرادی که می خواهند به موضوع حجاب توجه بیشتری کنند باید به زندگی غرب نگاه کنند تا بتوانند نسبت به این موضوع به درستی تصمیم گیری کنند، زیرا اکثر خانواده های غربی به دلیل برخی از بی بند و باری ها با مشکلات متعددی رو به رو شده اند و همین موضوع بیان گویای توجه به حجاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: نفوذ ادبیات غرب عامل ایجاد دو دستگی میان مردم است/

پناهیان: نفوذ ادبیات غرب عامل ایجاد دو دستگی میان مردم است/