مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:302022-10-30ورزشي

2 مدال رنگی رهاورد دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور


در اولین مرحله از مسابقات قهرمانی دارت آزاد کشور انتخابی تیم ملی علیزاده به مدال نقره دست یافت و رجبی برنزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ورزشکاران شایسته و خوش آتیه خراسان جنوبی در اولین مرحله مسابقات قهرمانی آزاد دارت  کشور انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی 2023 دانمارک خوش درخشیدند.

در این ماراتن ملی 316 دارتر رده های سنی جوانان و بزرگسال برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان قزوین در مجتمع فرهنگی و اردوگاهی شهید رجایی به برای ورود به اردوهای آمادگی تیم ملی به رقابت پرداختند.

در بخش بزرگسالان اولین مرحله مسابقات قهرمانی آزاد دارت کشور انتخابی تیم ملی 162 ورزشکار برگزیده استانها سیبل رقابت ها را نشانه گرفتند که ابوالفضل علیزاده ار خراسان جنوبی با گردن آویز نقره بر سکوی دوم ایستاد، سبحان پور حسین از خوزستان به قهرمانی رسید، علی نیک منش از خوزستان و علیرضا عشرتی از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در بخش بزرگسالان این رویداد ورزش ملی مسابقات قهرمانی دارت بانوان کشور نیز 119 نفر به رقابت پرداختند که زهرا رجبی از خراسان جنوبی با کسب نشان برنز این مسابقات به مقام سوم رسید، شهلا رواجی از اردبیل قهرمان شد، و روژین غفوری از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدال رنگی رهاورد دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

2 مدال رنگی رهاورد دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور