مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:352022-10-30سياسي

وزیر آموزش و پرورش به عیادت «آرتین» رفت/ دیدار با پدر دانش آموز شهید در شاهچراغ


وزیر آموزش و پرورش که به منظور شرکت در آیین سوگواری حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) به ویژه سه دانش آموز شهید این حادثه به شیراز سفرکرده بود با «آرتین» تنها بازمانده خانواده شهیدان سرایداران دیدار کرد و از پدر دانش آموز شهید و تعدادی از مجروحان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: چنین اقداماتی اعم از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران ناشی از دشمنی آنها باهمه مردم ایران به ویژه دانش آموزان است.

نوری با اشاره به فرارسیدن 13 آبان روز دانش آموز، تصریح کرد: دیروز دانش آموز ما حسین فهمیده جانش را در راه دین و وطنش داد و امروز چند نفر از دانش آموزان ما را در حرم احمد بن موسی (ع) به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دیروز و امروز شاهد ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در سراسر ایران بودیم و حضور کم نظیر مردم در خیابان ها و خشم و انزجار آنها از عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) و  اغتشاشگران را مشاهده کردیم.

آرتین را به چهره ای قدرتمند در علم و فناوری تبدیل خواهیم کرد وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل شهیدان سرایداران که سه شهید شامل پدر و مادر و فرزند خانواده شان در این حادثه به شهادت رسیدند با فرزند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش به عیادت «آرتین» رفت/ دیدار با پدر دانش آموز شهید در شاهچراغ

وزیر آموزش و پرورش به عیادت «آرتین» رفت/ دیدار با پدر دانش آموز شهید در شاهچراغ