مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 17:052022-10-30سياسي

دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه تهران با کارکنان آسیب دیده حفاظت فیزیکی دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های جهادی کلیه پرسنل حفاظت فیزیکی و حراست دانشگاه تهران، - رییس دانشگاه تهران امروز با حضور در دفتر حفاظت فیزیکی پردیس مرکزی دانشگاه، با سرپرست حفاظت فیزیکی این پردیس دانشگاهی که در جریان حمله یک فرد غیردانشگاهی، مضروب شده بود، دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های جهادی کلیه پرسنل حفاظت فیزیکی و حراست دانشگاه تهران، از ایستادگی سرپرست حفاظت فیزیکی پردیس مرکزی و دیگر پرسنل این واحد دانشگاه در برابر فرد غیردانشگاهی که روز شنبه 7 آبان ماه با ضربات چاقو، این کارکنان دانشگاه تهران را مضروب کرده بود، تقدیر کرد.

مقیمی در گفتگو با سرپرست حفاظت فیزیکی پردیس مرکزی دانشگاه، در جریان روند شناسایی و رویارویی حفاظت فیزیکی دانشگاه با ضارب و شگرد هایی که این فرد در درگیری چند دقیقه ای با پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه داشته است، قرار گرفت.

رییس دانشگاه همچنین در تماسی تلفنی، با دیگر کارمند حفاظت فیزیکی دانشگاه که در حادثه روز گذشته مضروب شده بود، به گفتگو پرداخت و در جریان آخرین اقدامات برای مداوای وی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه تهران با کارکنان آسیب دیده حفاظت فیزیکی دانشگاه

دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه تهران با کارکنان آسیب دیده حفاظت فیزیکی دانشگاه