مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 17:302022-10-30سياسي

روایت فارس از قیام چند هزار نفری دانشجویان تبریز علیه اغتشاشگران+ فیلم تایم لپس


دانشجویان و اساتید دانشگاه تبریز امروز در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و اغتشاشات اخیر در داخل دانشگاه تبریز راهپیمایی و تجمع کردند.

-     دانشجویان و شرکت کنندگان در راهپیمایی، با اعلام انزجار و نفرت از حرمت شکنان، آشوب گران، اغتشاگران و ترور هموطنان بی دفاع در شیراز به خصوص دانشجونمایانی که با هتاکی و فحاشی حرمت دانشگاه را شکستند و آب در آسیاب دشمن ریختند، این گونه اعمال ضد انسانی و آشوب گرانه را محکوم کردند.

   دانشجویان و دانشگاهیان شرکت کننده در این راهپیمایی بار دیگر با اهداف بلند بنیانگذار کبیر انقلاب، رهبری معظم انقلاب، ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا عهد و پیمان بستند تا با ید واحده همواره پاسدار کشور باشند.

      دانشجویان معترض باید صف خود را از هتاکان و فحاشان که در محیط مقدس دانشگاه مرتکب خطا شدند، جدا کنند حجت الاسلام محمد انوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دانشگاه تبریز در این راهپیمایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی و ناامنی در دانشگاه و میان مردم است، به طوری که دانشجویان را مقابل هم قرار دهند، اظهار کرد:   مردم، دلسوزان انقلاب و دانشجویان صحنه ها را دیدند، اما با صبر انقلابی خویشتن داری کردند ولی دشمن نشان داد به دنبال ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارس از قیام چند هزار نفری دانشجویان تبریز علیه اغتشاشگران+ فیلم تایم لپس

روایت فارس از قیام چند هزار نفری دانشجویان تبریز علیه اغتشاشگران+ فیلم تایم لپس