مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 18:102022-10-30سياسي

راهبرد ایران در مقابله با تهدیدات متکی بر دفاع همه جانبه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل اعلام داشت: - وزارت دفاع در بیانه ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل اعلام داشت: سازمان ها و مراکز تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با درک عمیق از تمامی تهدیدات و به ویژه تهدیدات نوین، همگام با سایر سازمان های نیرو های مسلح اقدامات پدافند غیرعامل را سرلوحه کار خود قرار داده است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:مسئله پدافند غیر عامل مسئله بسیار مهمی است و هر روزی که می گذرد بر اهمیت پدافند غیر عامل افزوده می شود.

حضرت امام خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه می باشد، لذا می بایست از تمامی مؤلفه های قدرت ملی در امر تأمین حداکثری منافع و امنیت ملی بهره برداری نمود.

پدافند غیر عامل به عنوان مکمل، از زمره بهترین روش های دفاعی است که کاهش آسیب پذیری زیرساخت های ملی و مراکز حیاتی، حساس و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد ایران در مقابله با تهدیدات متکی بر دفاع همه جانبه است

راهبرد ایران در مقابله با تهدیدات متکی بر دفاع همه جانبه است