مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 18:152022-10-30بين الملل

ادعای رسانه ای؛ بمباران اتمی برلین و «پایگاه رامشتاین» توسط روسیه


منابع خبری مدعی شدند نیروی دریایی روسیه در جریان تمرین نظامی در سال گذشته طرح حمله اتمی به آلمان را مطرح کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری مدعی شدند که نیروی دریایی روز یکشنبه به نقل از هفته نامه اشپیگل نوشت که افسران نیروی دریایی روسیه در تلاش برای ترساندن آلمان و کاهش حمایت از اوکراین ،در تمرین آموزشی در سال گذشته در مورد حمله اتمی به برلین و دو پایگاه نظامی آلمان گفت وگو کردند.

اشپیگل با استناد به چندین منبع از دستگاه امنیتی آلمان مدعی شد که افسران روس سه هدف احتمالی برای حملات اتمی از جمله برلین، پایتخت آلمان با جمعیت 3.

6 میلیون نفری را ذکر کردند.

اشپیگل نوشت که دیگر اهداف ذکر شده پایگاه هوایی رامشتاین در جنوب غربی آلمان به عنوان مقر نیروی هوایی ایالات متحده در اروپا و پایگاه هوایی بوچل که گمان می رود محل استقرار حدود 20 کلاهک اتمی آمریکا باشد، از جمله این اهداف بودند.

این گزارش حاکیست، این گفت وگوها زمانی که رزمناو های روسی در حال انجام رزمایش در دریای بالتیک در پایان سال گذشته بودند، شنود شدند.

اگرچه دلیل موجهی مبنی بر این که روسیه برنامه های مشخصی برای بمباران اتمی خاک آلمان داشته،  موجود نیست و این نوع صحبت ها در تمرین های نظامی معمول است، اما ممکن است هدف ترساندن آلمان و غرب بوده باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رسانه ای؛ بمباران اتمی برلین و «پایگاه رامشتاین» توسط روسیه

ادعای رسانه ای؛ بمباران اتمی برلین و «پایگاه رامشتاین» توسط روسیه