مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 18:552022-10-30سياسي

معرفی روستای «صَوَر» به عنوان پایگاه ملی بومی گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی گفت: از سوی وزیر میراث فرهنگی روستای صَوَر به عنوان پایگاه ملی بومی گردشگری معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، احمد حمزه زاده امروز در  آیین تکریم و معارفه رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بناب با بیان اینکه شهرستان بناب مستعد برای توسعه مسائل بومی گردی است؛ اظهار کرد: از سوی وزیر میراث فرهنگی روستای صَوَر به عنوان پایگاه ملی بومی گردشگری معرفی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه روستای صَوَر ظرفیت تبدیل به کندوان دوم استان را داراست؛ تصریح کرد: کباب بناب برای جذب گردشگری ظرفیت خوبی است و با توجه به برندسازی آن می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگران بیشتر استفاده کرد.

حمزه زاده شهرستان بناب به جهت پتانسیل های بالای خود ظرفیت لازم برای تبدیل از شهر گذری گردشگری به شهر اقامتی گردشگری را داراست.

حوزه گردشگری بناب نیاز به حمایت دارد فرماندار بناب بر ضرورت توجه مسئولان به زیرساخت های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان تأکید کرد.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این آیین گفت: شهرستان بناب علیرغم داشتن پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی از جمله تالاب قره قشلاق، کمپ گردشگری روستای دوش، منطقه گردشگری قره قشون و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی روستای «صَوَر» به عنوان پایگاه ملی بومی گردشگری

معرفی روستای «صَوَر» به عنوان پایگاه ملی بومی گردشگری