مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 22:252022-10-30اجتماعي

امکانات برای زیارت اهل قبور بهشت سکینه ارتقا می یابد


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اجرای طرح ارائه صندلی قابل حمل رایگان به زائران اهل قبور در بهشت سکینه(س) خبر داد.

- محمد محمودی نژاد، رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از سال گذشته طرح یکسان سازی و مناسب سازی قطعات قدیمی در بهشت سکینه(س) در حال اجراست که در راستای آن قبوری که دارای ارتفاع، آیات قرآن بر روی سنگ مزار، کتیبه، صندلی، نیمکت، تصویر نامتعارف، گلدان، تابلو، چراغ، حصار، باغچه و .

بودند، در حال مناسب سازی هستند.

وی افزود: این طرح با دستور قضایی به منظور بهبود سیمای بصری آرامستان به خصوص در قطعات قدیمی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض ها و شکایت های شهروندی و تسهیل در تردد زائرین اهل قبور به ویژه جانبازان و معلولان و افراد ویلچری اجرا شد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در اکثر قطعات بهشت سکینه (س) از سوی برخی از خانواده های متوفی نیمکت های فلزی در اندازه های مختلف نصب شده بود که علاوه بر صدمه به درختان و فضاهای سبز، مانع تردد و عبور و مرور می شد که با اجرای طرح مذکور و جمع آوری تمامی این صندلی و نیمکت ها، علاوه بر مناسب سازی بصری، شاهد یک دست شدن سنگ های مزار قطعات و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تردد زائرین اهل قبور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای زیارت اهل قبور بهشت سکینه ارتقا می یابد

امکانات برای زیارت اهل قبور بهشت سکینه ارتقا می یابد