مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 23:352022-10-30سياسي

دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی توطئه استکبار است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تهیه و انتشار محتواهایی با موضوع استکبارستیزی تاکید کرد و گفت: انتظار این است که رسانه ها با استفاده از ظرفیت های در اختیار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی روز یکشنبه در سی و هشتمین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: دشمن با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، ایجاد جنگ های نیابتی و گروهی به مقابله با ایران قوی برخاسته است.

وی گفت: دشمنان و بدخواهان نظام از قبل برای فتنه انگیزی و ایجاد آشوب در کشور طراحی کرده بودند که بخشی از اسناد آن در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به اطلاع عموم رسید.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امید دشمن در اتفاقات اخیر به مناسبت های جعلی آبان ماه همچون روز کوروش و هفته پادشاهی بود که با هوشیاری و بصیرت مردم راه به جایی نبرد و بار دیگر زمین گیر شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مناسبت های ملی آبان ماه به درستی استفاده کنیم گفت: یکی از مناسبت ها 13 آبان است که با سه واقعه مهم سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، تبعید امام خمینی (ره) در 13 آبان 1343 و شهادت دانش آموزان انقلابی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی توطئه استکبار است

دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی توطئه استکبار است