مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 03:302022-10-31بين الملل

توصیه انتخاباتی پلیس رژیم صهیونیستی؛ شهرک نشینان با خود سلاح بیاورند


پلیس رژیم صهیونیستی که به شدت از احتمال عملیاتهای استشهادی در انتخابات کنست وحشت دارند، از شهرک نشینان اسراییلی خواسته اند که با خود سلاح داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئولان رژیم موقت صهیونیستی به شدت نگران برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم و نحوه تأمین امنیت آن هستند.

شبکه عبری کان شامگاه روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، پلیس صهیونیستی به شهرک نشینان اسراییلی توصیه کرده است که در جریان انتخابات کنست (پارلمان) که روز سه شنبه آینده برگزار می شود، با خود سلاح داشته باشند.

به گفته این شبکه، سرویسهای امنیتی این رژیم درباره هشدارهای نیروهای مقاومت فلسطین می گویند و از اینکه شاید در روز انتخابات عملیات استشهادی صورت بگیرد، به شدت وحشت زده هستند.

شبکه هفت این رژیم نیز گزارش داد که پس از تنشهای اخیر، 100 هشدار به دست صهیونیستها رسیده است مبنی بر اینکه نیروهای مقاومت، قصد دارند در کرانه باختری دست به عملیاتهای انتقامجویانه بزنند.

خبرنگار نظامی پایگاه خبری عبری واللا هم گفت که به زودی، شماری از گردانهای ذخیره نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی، درکرانه باختری مستقر خواهند شد تا با تنشهای امنیتی مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه انتخاباتی پلیس رژیم صهیونیستی؛ شهرک نشینان با خود سلاح بیاورند

توصیه انتخاباتی پلیس رژیم صهیونیستی؛ شهرک نشینان با خود سلاح بیاورند