مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 09:052022-10-31سياسي

آخرین تغییرات لایحه افزایش حقوق ها


جزییات لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در حالی امروز - هشتم آبان - در مجلس به تصویب رسید که دولت و مجلس بر سر افزایش حداقل یک میلیون تومانی کارمندان توافق کردند و قرار شد بازنشستگان کشوری و لشکری نیز 900هزار تومان به همراه 5 درصد افزایش حقوق داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دولت با هدف بهبود معیشت و افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، لایحه ترمیم حقوق این قشر را مهرماه به مجلس ارسال کرد و کلیات این طرح دو فوریتی پیش از تعطیلات مجلس به تصویب رسید و امروز - یکشنبه 8 آبان - نمایندگان مجلس به بررسی و تصویب جزییات آن پرداختند.

امروز رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمسیون برنامه و بودجه مجلس درباره لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری بررسی و به تصویب رسید؛ این مصوبه پس از ارسال به شورای نگهبان و مهر تایید آن شورا لازم الاجرا خواهد شد که بر اساس پیش بینی دولت، احکام جدید بازنشستگان و کارکنان دولت از ابتدای مهرماه اعمال خواهد شد.

در مصوبه امروز مجلس بندهایی به تصویب رسید که علاوه بر کارمندان و بازنشستگان، به اقشار دیگری چون کارکنان نیروهای مسلح، مددجویان نهادهای حمایتی، معلمان و نیز استادان دانشگاه نیز توجه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات لایحه افزایش حقوق ها

آخرین تغییرات لایحه افزایش حقوق ها