مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 09:202022-10-31اجتماعي

کودکان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و تحت آموزش قرار گیرند


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویهبویراحمد گفت: با همکاری سایر دستگاه ها کودکان بازمانده از تحصیل در استان شناسایی، ساماندهی و تحت آموزش قرار گیرند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه کارگروه کودکان بازمانده از تحصیل با موضوع بررسی وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل با حضور  مدیرکل آموزش وپرورش استان و دیگر اعضای کارگروه  برگزار شد .

حسنعلی عزت خواه در این جلسه گفت: کودکانی که به هر دلیلی از تحصیل بازمانده اند، باید شناسایی شوند و شرایط آنها مورد ارزیابی و تحت آموزش قرار گیرند.

  وی با تاکید بر اینکه باید جمعیت بیسواد را به صفر برسانیم، خاطرنشان کرد: ریشه کنی معضل بی سوادی نیازمند عزم جدی  مردم و مسئولان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  رسالت آموزش وپرورش را تربیت انسان ها دانست و عنوان کرد:  آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند به همه مسائل مربوط به تعلیم و تربیت و رفع موانع بی سوادی در جامعه بپردازد بنابراین باید دستگاه ها و حتی مردم در این زمینه نقش ایفا کنند.

عزت خواه، در ادامه خواستار همکاری معاونین آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه جهت همکاری با معاون سوآموزی  برای شناسایی و تحت پوشش قرار دادن کودکان  بازمانده از تحصیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و تحت آموزش قرار گیرند

کودکان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و تحت آموزش قرار گیرند