مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 09:452022-10-31اقتصادي

زیر ساخت های بهره برداری از کاخ شهرستانک ایجاد می شود


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز خبر داد: ایجاد زیر ساخت ها و راه دسترسی به کاخ شهرستانک به صورت ویژه در دستور کار استان قرار گرفت.

- فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کاخ شهرستانک به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده اما فاقد آب، برق، گاز، فیبر نوری و راه دسترسی مناسب است که اگر این زیرساخت ها تأمین نشوند سرمایه گذار عملا نمی تواند کاری از پیش ببرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز ادامه داد: بنابراین وزیر میراث فرهنگی از استاندار درخواست کرد تا نسبت به رفع مشکلات این مجموعه اهتمام داشته باشند.

محمدی با تقدیر از پیگیری مجدانه استاندار در این زمینه اظهار کرد: امسال در چند مرحله بازدیدهایی توسط استاندار از کاخ شهرستانک صورت گرفت و در جلسه ای با حضور استاندار و روسای ادارات مربوطه مشکلات بررسی و مقرر شد ما طی نامه ای نقشه و مختصات جاده را به منابع طبیعی و محیط زیست برای استعلام تحویل داده و فورا نسبت به ساخت راه توسط راه و شهرسازی اقدام شود.

وی افزود: همچنین ایجاد زیر ساخت های مخابراتی، گاز، برق و دیگر زیرساخت ها با هماهنگی دستگاه های مربوطه در دستور کار قرار گرفت و به زودی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های بهره برداری از کاخ شهرستانک ایجاد می شود

زیر ساخت های بهره برداری از کاخ شهرستانک ایجاد می شود