مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 10:202022-10-31سياسي

طرح «همسفر تا بهشت» در مشهد میزبان 10 هزار زوج دانشجو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح ملی همسفر تا بهشت با شعار سفری به سرزمین رویا ها به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سال 1376 که با هدف ترویج ازدواج آسان، - طرح همسفر تا بهشت در مشهد میزبان 10 هزار زوج دانشجو است پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مشهدالرضا (علیه السلام) امسال، میزبان 39 کاروان از زوج های دانشجویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح ملی همسفر تا بهشت با شعار سفری به سرزمین رویا ها به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سال 1376 که با هدف ترویج ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و پایدار دانشجویان در پرتو تعالیم دین مبین اسلام آغاز به کار کرد؛ امسال در بیست و پنجمین دوره فعالیت خود، در مشهد مقدس میزبان 10 هزار زوج دانشجو از سراسر کشور است.

کلاس های آموزشی سبک زندگی ایرانی_اسلامی و مهارت های زندگی در این طرح ملی برگزار می شود؛ همچنین در بیست و پنجمین دوره طرح ملی همسفر تا بهشت، نمایش آموزش خلاق حل تعارض های زندگی مشترک و کارگاه آموزشی راز های اتاق خواب برگزار می گردد.

آیین اختتامیه این برنامه ها با عنوان جنگ عاشق شو از برنامه هایی هستند که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای زوج های دانشجو در مدت حضورشان در مشهد تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «همسفر تا بهشت» در مشهد میزبان 10 هزار زوج دانشجو است

طرح «همسفر تا بهشت» در مشهد میزبان 10 هزار زوج دانشجو است