مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 10:352022-10-31سياسي

افزایش احتمال تسلط جمهوریخواهان بر مجلس نمایندگان


شبکه سی بی اس براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته پیش بینی کرد که جمهوریخواهان با پیروز در انتخابات میان دوره ای اکثریت مجلس نمایندگان در اختیار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، با فاصله کمی بیش از یک هفته تا انتخابات میان دوره ای، آخرین نظرسنجی شبکه سی بی اس نشان می دهد که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را با 15 کرسی بیشتر به دست آورند.

این نظرسنجی پیش بینی می کند که جمهوری خواهان با 228 کرسی در مقابل 207 کرسی دموکرات ها، اختلاف 21 کرسی با ضریب خطای 12 کرسی، قدرت را در مجلس نمایندگان بدست خواهند گرفت.

براساس این گزارش، پیش بینی ها روز به روز دشوارتر می شود زیرا افزایش مشارکت رای دهندگان می تواند به دموکرات ها فرصتی برای حفظ قدرت بدهد.

به نوشته شبکه سی بی اس، اگر انتخابات نوامبر شاهد حضور گسترده رای دهندگان جوان و رنگین پوستان آمریکایی باشد، پیش بینی می شود که دموکرات ها با 218 کرسی در مقابل 217 کرسی جمهوری خواهان اکثریت را حفظ کنند.

اما اگر میزان مشارکت در میان رأی دهندگان سفیدپوست افزایش یابد، جمهوری خواهان می توانند پیروزی بزرگ تری را کسب کنند و 238 کرسی را به دست آورند و دموکرات ها را به 197 رای برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احتمال تسلط جمهوریخواهان بر مجلس نمایندگان

افزایش احتمال تسلط جمهوریخواهان بر مجلس نمایندگان