مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 10:402022-10-31سياسي

راهنمای ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 منتشر شد


دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1402 همانند سال گذشته آزمون مجزایی ندارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در این آزمون ثبت نام نمایند.

- آقای رییس جمهور! در جریان حملات دیروز و دیشب به مراکز دانشگاهی هستید؟ انتشار نام و عکس عامل حمله تروریستی شاهچراغ از سوی داعش (عکس) جیران ؛ یک بار دیگر حسن فتحی ، عشق ، توطئه و .

توی دروازه! ببینید بیعت عامل حمله تروریستی شاهچراغ با خلیفه خودخوانده داعش رییس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها: ای عمامه به سری که ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد و شهید شد، لعنت خدا بر تو باد که می گویی طلبه نباید دست به خشونت بزند ببینید فیلمی پربازدید در شبکه های اجتماعی؛ تمرکز بالا و تصمیم گیری آنی یک پسربچه ببینید روانبخش در صداوسیما: امام خمینی مانع ترور فرح و پسر شاه در قاهره شد 4 نکته درباره روزهای غمبار ایران امروز: از مهسا امینی تا آرمان علی وردی ببینید افتادن وزنه روی گردن وزنه بردار هنگام تمرین  اسامی خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد واکنش محسن تنابنده به کشته شدن 151 نفر در جشن هالووین کره جنوبی (عکس) پاسخ به 7 پرسش درباره کوروش/ چرا حافظ و سعدی و فردوسی نامی از کوروش نیاورده اند؟! نماینده مردم تبریز: سوءِ مدیریت در نیروی انتظامی هزینه گزافی به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 منتشر شد

راهنمای ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 منتشر شد