مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 10:502022-10-31اقتصادي

ازدواج اجباری دختران برای گرفتن وام ازدواج توسط والدین / مظنه «وام ازدواج» چند؟


مواردی را داشتیم که وام ازدواج دریافت نکرده بودند و بعد 20 سال ازدواج، طلاق صوری گرفته و مجددا ازدواج صوری کرده بودند تا بتوانند وام ازدواج بگیرند.

- وی با بیان اینکه گزارش هایی به ما رسیده است که در برخی استان ها بانکها تا سه ضامن نیز از متقاضیان وام ازدواج طلب کرده اند، به ایسنا گفته بود اگر بانک ها در بحث گرفتن تضامین به صورت سلیقه ای عمل نکنند و طبق قانون فقط یک ضامن از متقاضیان طلب کنند، کسی حاضر نمی شود این وام را بفروشد.

وام ازدواج 120 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج سود زیادی ندارد، بازپرداخت آن بالا و اقساط آن پایین است و کسی حاضر نمی شود آن را بفروشد.

می فروشند چون ضامن برای آن پیدا نمی کنند.

  با این وجود این سوء استفاده ها ختم به خرید و فروش وام ازدواج نمی شود بلکه بعضا امکان ازدواج و طلاق صوری و حتی ازدواج اجباری برای دریافت این وام نیز وجود دارد.

  معاون سابق امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیش از این به ایسنا گفته بود نگرانی ما ازدواج اجباری به دلیل برخورداری از منافع مالی وام ازدواج است.

اگر دستورالعمل درست و جامعی برای نظارت بر دریافت کنندگان وام وجود نداشته باشد، اعطای هرگونه تسهیلاتی که با نرخ پایین و منافع خوب برای دریافت کننده پرداخت شود امکان بروز هرگونه انحرافی نظیر خرید و فروش وام، ازدواج و طلاق صوری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج اجباری دختران برای گرفتن وام ازدواج توسط والدین / مظنه «وام ازدواج» چند؟

ازدواج اجباری دختران برای گرفتن وام ازدواج توسط والدین / مظنه «وام ازدواج» چند؟