مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:002022-10-31اقتصادي

بسته جدید نوسازی مسکن رسید


معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ سیاست ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله ای در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد و گفت: تسهیل در تامین پارکینگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد آیینی اظهار کرد: شورای عالی معماری و شهرسازی ایران، سیاست ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله ای در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری که توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران تهیه شده بود را به تصویب رساند.

وی افزود: در این بسته مشوق هایی برای گروه ها چهارگانه به منظور افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بافت های فرسوده و ناکارآمد لحاظ شده که از جمله آنها می توان به تامین پارکینگ در مکان های مناسب بافت های فرسوده برای جبران کسری پارکینگ، پیش بینی کاربری های انتفاعی در طبقه همکف، تسهیل شرایط توده گذاری و نما و اعطای حداکثریک طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز اشاره کرد.

حمایت از کسب و کارهای خانگی در بافت فرسوده آیینی تصریح کرد: چهار گروه مشمول این امتیازات می شوند که از ویژگی ها و شرایط متفاوتی برخوردار خواهند بود.

گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در مقیاس بلوک شهری است .

در این بند کسب و کار خانگی پیش بینی شده است.

بدین صورت که می بایست از طریق تنظیم مجدد زمین، ضمن حمایت از کسب و کارهای خانگی و محلی و سازگار با محیط محله، بخشی از سرانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته جدید نوسازی مسکن رسید

بسته جدید نوسازی مسکن رسید