مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:202022-10-31دانش

سخنگوی دانشگاه آزاد: «تجمع بدون اجازه» ممنوع


سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی زمینه بروز عقائد و نظرات در فضای مناسب را ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی زمینه بروز عقائد و نظرات در فضای مناسب را ایجاد کرده است.

دکتر محمد قربانی گلشن آبادی، با اشاره به مطالبه خانواده ها و دانشجویان این دانشگاه برای برقراری فضای آرام آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر عده قلیلی با ایجاد نا آرامی در فضای دانشگاه، موجب نگرانی دیگر دانشجویان و خانواده های آنها شده اند و این امر باعث شده مطالبه اصلی دانشجویان و خانواده ها، برقراری آرامش و امنیت در محیط دانشگاه ها و ایجاد فضای مناسب جهت بهره گیری از ظرفیت آموزشی دانشگاه باشد.

وی ادامه داد: دانشجویان و خانواده های آنها انتظار تأمین حق یادگیری و عدم اختلال در نظام آموزشی را دارند؛ لذا دانشگاه آزاد اسلامی پس از مدارای فراوان با دانشجویان مخل آرامش دانشگاه، بر خود لازم می داند که با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دانشگاه آزاد: «تجمع بدون اجازه» ممنوع

سخنگوی دانشگاه آزاد: «تجمع بدون اجازه» ممنوع