مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:252022-10-31دانش

فول تایم ها تقویت و دانش بنیان های محصول محور حمایت می شوند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه سیاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقویت فول تایم ها و حمایت از هسته های دانش بنیان محصول محور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز جمعی از اعضای هیئت علمی گروه گوش، حلق و بینی ENT دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حیدرعلی بالو - سرپرست دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

حیدرعلی بالو  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم مشارکت همگانی در اداره این مجموعه سلامت محور، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان صرفاً با رییس یا هیئت رییسه اداره نمی شود بلکه تمامی اعضای هیئت علمی فعال در گروه های تخصصی حاضر در دانشکده ها، دانشگاه را اداره می کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه کارگزاران نظام سلامت استان صرفاً باید به خدمت کردن به مردم بیندیشند، افزود: اگر هر عضوی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ویژه اعضای هیئت علمی بخواهند مأموریت سازمانی خود را به درستی انجام دهند، یقیناً شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه نظام سلامت استان بیش ازپیش نیازمند همگرایی و قرار گرفتن تمامی ارکان در کنار یکدیگر است، گفت: بخش دولتی گیلان زمانی رشد و پیشرفت می کند که تمام ارکان، هماهنگ و منسجم تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فول تایم ها تقویت و دانش بنیان های محصول محور حمایت می شوند

فول تایم ها تقویت و دانش بنیان های محصول محور حمایت می شوند