مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-31اقتصادي

چند نفر در صنایع استان بوشهر کار می کنند؟


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: براساس پروانه های صنعتی صادر شده مجموع اشتغال استان در حوزه صنایع این استان 23 هزار و 458 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت:  این میزان اشتغال در حوزه صنایع استان حدود 20 درصد آن در 24 شرکت کشتی سازی فعالیت دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این 24 واحد بیشتر در زمینه ساخت شناور های فلزی، فایبرگلاس (زیر 500 تن) و سکو فعالیت دارند که با احتساب اشتغال غیرمستقیم حدود 15 تا 20 هزار نفر در این بخش فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: صنعت کشتی سازی اشتغال زا و با ارزش افزوده بالا است که با چنین ظرفیتی می طلبد برنامه ویژه و مدونی برای این حوزه تعریف شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه صنعت دریایی سرمایه در گردش بالایی نیاز دارد که انتظار است نسبت به تامین آن اهتمام ویژه صورت گیرد، بیان داشت: در حوزه معدن نیز تا کنون 248 فقره پروانه بهره ‎برداری صادر شده که بیش از یک هزار و 100 نفر در این بخش اشتغال دارند و عمده فعالیت این واحد ها در تولید سنگ آهک، سنگ لاشه، سنگ گچ، واریزه کوهی مرمریت و مارن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در صنایع استان بوشهر کار می کنند؟

چند نفر در صنایع استان بوشهر کار می کنند؟