مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:402022-10-31فرهنگي

استاد اصلی ام بازیگر ها بودند/ پشیمانی از عدم حضور در یک فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، موزه سینمای ایران برای درگذشت زنده یاد «جلال مقامی» مدیر دوبلاژ، - زنده یاد جلال مقامی در بخش هایی از گفتگوی خود با موزه سینما گفته بود که استاد اصلی او در دوبله خود بازیگر ها بودند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، موزه سینمای ایران برای درگذشت زنده یاد جلال مقامی مدیر دوبلاژ، دوبلور، گوینده و بازیگر بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرد.

زنده یاد جلال مقامی در بخش هایی از این گفتگو با بیان اینکه در ابتدا علاقه زیادی به حرفه دوبله نداشته است، گفت: از بچگی تئائر را خیلی دوست داشتم و همیشه آرزو داشتم بازیگر تئاتر شوم تا روی صحنه بروم، اما خیلی زود و از 16 سالگی وارد دوبله و مشغول به کار شدم.

وی با بیان اینکه در جوانی در چند فیلم سینمایی نیز نقش آفرینی داشته است، افزود: یادم می آید یک شب نمایش خصوصی فیلمی را داشتیم و افرادی همچون جلال آل احمد، عباس پهلوان و سپانلو نیز برای دیدن فیلم آمده بودند.

در انتهای نمایش فیلم، آل احمد من را صدا کرد و گفت خیلی خوب جلوی دوربین بازی کردم و من بسیار خوشحال بودم که فردی همچون آل احمد از بازی ام تعریف می کند، اما از آن فیلم خیلی استقبال نشد به همین دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد اصلی ام بازیگر ها بودند/ پشیمانی از عدم حضور در یک فیلم

استاد اصلی ام بازیگر ها بودند/ پشیمانی از عدم حضور در یک فیلم