مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 12:002022-10-31سياسي

فراخوان تولید کتاب شعر نماز کودک و نوجوان در سمنان


دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان از اعلام فراخوان تولید کتاب شعر نماز کودک و نوجوان در سمنان با هدف خلق آثار نو در این حوزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی یزدانیان، دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رشد و تعالی فرهنگ جامعه مرهون آگاهی بخشی مؤثر جامعه به ویژه نسل جوان کشور است.

وی با بیان اینکه نماز به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای معنوی، نیازمند توجه بیشتر صاحبان اندیشه و قلم است، افزود: نیاز امروز آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان فردا نیز متنوع است که به پاسخگویی مناسب و خلق و ارائه آثار نو و جذاب نیاز دارد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان ادامه داد: ستاد اقامه نماز شهرداری با درک این حقیقت اقدام به انتشار فراخوان تولید کتاب شعر نماز نماز، خلق آثار نو و بدیع در حوزه نماز برای رشد فکری نسل نو و شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار فاخر نماز دانست.

وی عنوان کرد: محور این فراخوان، چاپ مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان بوده و حداکثر زمان ارسال آثار تا 30 آبان ماه سال جاری است.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان ضمن اشاره به شرایط عمومی آثار این فراخوان افزود: آثار ارسالی صرفاً باید در موضوع فراخوان و از حیث محتوایی ساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تولید کتاب شعر نماز کودک و نوجوان در سمنان

فراخوان تولید کتاب شعر نماز کودک و نوجوان در سمنان