مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 12:102022-10-31حوادث

دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 3 سارق و 2 مالخر، با اعتراف به 32 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های خود از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگردهای پلیسی هویت یکی از سارقان که از افراد حرفه ای و سابقه دار در خصوص سرقت بود را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به 32 فقره سرقت خودرو با همکاری 2 نفر از سارقان سابقه دار، در شهر قزوین اعتراف کرده و بیان داشت خودروهای سرقتی را با 2 مالخر در استان تهران معامله می کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه بلافاصله مخفیگاه 2 مالخر و اعضای دیگر توسط ماموران شناسایی و آن ها با هماهنگی قضایی، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: کشف 3 دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه به همراه تعداد زیادی قطعات مربوط به خودروهای سرقت از دیگر توفیقات این عملیات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو در قزوین

دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو در قزوین