مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 13:002022-10-31اجتماعي

54 هزار دانش آموز سفیر سلامت در کرمانشاه داریم


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: : از 370 هزار دانش آموز استان 54 هزار نفر به عنوان سفیران سلامت انتخاب شدند که به دوستان تذکر بهداشتی می دهد.

- علی امرایی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص فعالیت بوفه های مدارس، اظهار کرد: دستورالعمل خوراکی های مجاز در بوفه ها (پایگاه تغذیه سالم) به مدارس ارسال شده که باید در معرض دید دانش آموزان بگذارند.

وی گفت: اگر چنانچه دانش آموزان و اولیا شکایتی داشتند به سامانه 190 مرکز بهداشت اطلاع رسانی کنند که علاوه بر این سه ناظر داریم، ناظر اول کارشناس های اداره آموزش و پرورش هستند که مستمرا از بوفه ها بازدید دارند، ناظر دوم کارشناسان مراکز بهداشت هستند و در روستاها بهورزان هستند و ناظر سوم خود دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت هستند.

  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 15 درصد از دانش آموزان استان سفیران سلامت هستند، افزود: از 370 هزار دانش آموز استان 54 هزار نفر به عنوان سفیران سلامت انتخاب شدند که به دوستان خود موارد بهداشتی که برای حفظ سلامتی موثر است، تذکر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزار دانش آموز سفیر سلامت در کرمانشاه داریم

54 هزار دانش آموز سفیر سلامت در کرمانشاه داریم