مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 13:202022-10-31ورزشي

بازیکنان قمی تیم ملی فوتسال تجلیل شدند


باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم از بازیکنان ملی پوش خود به پاس راهیابی به تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تجلیل و به آن ها پاداش نقدی اهداء کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از پایان بازی های فصل 1401 لیگ های پایه فوتسال ایران با نظر علی صانعی ملی پوش اسبق این رشته و سرمربی حال حاضر تیم ملی جوانان کشورمان، تعداد 20 بازیکن از فوتسالیست های نخبه به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شده اند.

حمیدرضا ده نمکی دروازه بان آناصنعت قم در فصل 1401 لیگ برتر فوتسال ایران این در شرایطی است که نخستین اردوی تیم ملی فوتسال جوانان جنبه انتخابی دارد و بازیکنان دعوت شده در دو گروه زیر نظر کادر فنی در در مرکز ملی فوتبال تمرین می کنند تا از بین آنها بهترین ها برای همراهی تیم ملی ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا برگزیده شود.

سوران بالکانه بازیکن آناصنعت قم در فصل 1401 لیگ برتر فوتسال نخستین اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان در گروه اول با حضور 20 بازیکن از روز یکشنبه 22 آبان به مدت دو روز در مهمانسرای شهید رضایی مجد برگزار می شود ولی چهار بازیکن تیم های پایه باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم جزو دعوت شده ها به گروه دوم این اردو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان قمی تیم ملی فوتسال تجلیل شدند

بازیکنان قمی تیم ملی فوتسال تجلیل شدند