مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-31پزشكي

شیوع آنفولانزا و گرفتاری مردم پشت دیوار محرومیت درمانی هرمزگان


شیوع آنفولانزا میان کودکان هرمزگانی سبب شده تا ظرفیت بیمارستان کودکان بندرعباس به عنوان تنها مرکز درمانی کودکان در این استان که وضعیت نامناسبی نیز دارد، - درمانگاه بیمارستان کودکان بندرعباس و ازدحام برای ویزیت کودکان آنفولانزایی   اگر این روزها سری به درمانگاه بیمارستان کودکان بندرعباس نیز بزنید، مادران بسیاری را خواهید دید که بچه به بغل در نوبت یک ویزیت ساده نشسته اند و گاه باید برای آن دو تا سه ساعت معطلی بکشند چرا که در موج آنفولانزای شدید، کودکان از همه آسیب پذیرترند و نیاز به درمان بستری بیشتری دارند.

کمبود آنتی بیوتیک نیز معضل دیگری شده و پس از ویزیت ساده پزشک که ساعت ها زمان نیاز دارد، باید ساعت ها نیز به دنبال آنتی بیوتیک در داروخانه ها گشت.

کمبود آنتی بیوتیک در هرمزگان به مانند دیگر نقاط کشور هنوز ادامه دارد و باید دید سهم این استان از محموله جدید 49 تُنی خریداری شده از هند، چه زمانی به هرمزگان می رسد تا این کمبود تا حدودی فروکش کند.

فراخوان جذب پزشک عمومی در پی شیوع استان هرمزگان که بارها خبر از کمبود شدید پزشک عمومی داده، حالا با صدور اطلاعیه ای از جذب پزشک عمومی در بیمارستان کودکان بندرعباس خبرداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع آنفولانزا و گرفتاری مردم پشت دیوار محرومیت درمانی هرمزگان

شیوع آنفولانزا و گرفتاری مردم پشت دیوار محرومیت درمانی هرمزگان