مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:152022-10-31سياسي

86 شهید ترور سند جنایت گروهک تروریستی منافقین در آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: ثبت 86 شهید ترور در استان سندی برای جنایات گروهک تروریستی منافقین در این دیار است.

- جابر ابوالفتح زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به جنایات وحشیانه گروهک تروریستی منافقین در کشور اظهار داشت: آثار و اسناد اقدامات تروریستی این سازمان در همه جای کشور ما وجود دارد و 17 هزار شهید ترور نیز گواه روشن این جنایت هاست که از 22 بهمن 1357 تا آغز شد و در دهه شصت به اوج خود رسید.

وی ادامه داد: این ترورها با شناسایی چهره های حزب اللهی و افراد نقش آفرین در انقلاب صورت گرفته و در آذربایجان شرقی نیز نام 86 شهید ترور به عنوان بخشی از پرونده سیاه این سازمان ثبت شده و این شهدا در کل استان و در شهرهای مختلف به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند که شهر تبریز با 47 شهید بیشترین تعداد شهدای ترور را دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تصریح کرد: 39 شهید دیگر نیز در شهرهای مختلف استان به دست منافقان گروهک تروریستی منافقین به فیض عظیم شهادت نائل شده اند که از این تعداد شهرستان مرند با هشت شهید و شهرستان های سراب و بناب هر یک با شش شهید بیشترین تعداد شهدای ترور را بعد از تبریز دارند و همواره تلاش شده تا یاد و خاطره این شهدا در مناسبت های مختلف گرامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 شهید ترور سند جنایت گروهک تروریستی منافقین در آذربایجان شرقی

86 شهید ترور سند جنایت گروهک تروریستی منافقین در آذربایجان شرقی