مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-31اقتصادي

همراهی کشاورزان در عبور از تنش آبی همدان/ نذر آب کشاورزان با 72 حلقه چاه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ضمن قدردانی از کشاورزان در اجاره چاه ها گفت: در تنش آبی همدان کشاورزان با اهدای چاه های خود بسیار همراهی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر ظهر امروز در همایش تجلیل از کشاورزان و همیاران مردم در طرح آبرسانی به همدان ( نذر آب) با اشاره به اینکه با ورود به مرحله تنش آبی 65 درصد از ذخایر آبی شهر از دسترس خارج شد اظهار کرد: در این بحران مردم در بخش های مختلف گرفتار تنش شدند که البته در این شرایط نیز شرکت آب و فاضلاب سعی کرد تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: با ورود به این مرحله، با فرماندهی مقام عالی وزارت و استاندار، همدان ثابت کرد آماده هرگونه اقدام جهادی است و پروژه ای که بیش از 17 سال دچار سکون شده بود در کمتر از پنج ماه به ثمر رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه فاز نخست آبرسانی به همدان در این مدت وارد مدار بهره برداری شد عنوان کرد: این موضوع نشان داد می توان با همدلی پروژه های کلان را در سطح کشور به ثمر رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه با همت کشاورزان، پروژه آبرسانی ضربتی به همدان نیز در این مدت به نتیجه رسید تصریح کرد: 72 حلقه چاه معادل 600 لیتر بر ثانیه آب در کمتر از 20 روز با ایثار و از خودگذشتگی کشاورزان وارد مدار بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی کشاورزان در عبور از تنش آبی همدان/ نذر آب کشاورزان با 72 حلقه چاه

همراهی کشاورزان در عبور از تنش آبی همدان/ نذر آب کشاورزان با 72 حلقه چاه