مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 15:102022-10-31اقتصادي

لزوم افزایش سرانه آرد مصرفی در خوزستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به افزایش مصرف نان سنتی باید سرانه آرد مصرفی افزایش یابد تا شاهد تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی ها نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست کارگروه آرد و نان خوزستان با گله مندی از تشکیل صف های طولانی خرید نان مقابل واحد های نانوایی این استان اظهار کرد: سرانه مصرف آرد به ازای هر نفر در استان خوزستان در سال 7.

28 کیلوگرم است که با توجه به افزایش مصرف نان سنتی باید این سرانه افزایش یابد تا شاهد تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی ها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 886 واحد نانوایی به ازای جمعیت چهار میلیون و 700 هزار نفری خوزستان وجود دارد، افزود: سرانه آرد مصرفی خوزستان باید افزایش پیدا کند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر ساماندهی و یکسان سازی آرد یارانه ای و آرد آزاد گفت: با افزایش سهمیه آرد خوزستان و اختصاص گندم هر استان به همان استان و تعلق گرفتن گندم وارداتی به استان هایی که تولید گندم ندارند می توان توزیع گندم را در کشور ساماندهی کرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سرانه آرد مصرفی در خوزستان

لزوم افزایش سرانه آرد مصرفی در خوزستان