مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 15:402022-10-31اقتصادي

مطالبه مرغداران بابت ساماندهی وضعیت تأمین نهاده


برخی مرغداران با حضور در وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به عدم تحویل به موقع نهاده، می گفتند: این موضوع موجب می شود آنها نهاده را از بازار آزاد به قیمت های گرانتری بخرند به همین دلیل تولید برای آنها از صرفه می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حوالی ظهر امروز تعدادی از مرغداران استان های کشور با حضور در مقابل ساختمان 16 طبقه وزارت جهاد کشاورزی اعتراض خود را در باره مشکلات تامین نهاده مطرح کردند.

به گفته یکی از مرغداران، عدم تحویل به موقع نهاده از سوی وزارت جهاد کشاورزی از اردیبهشت امسال تاکنون ادامه دارد و مشکلاتی را برای مرغداران ایجاد کرده است.

  به گفته حسین رحماندوست، مرغدار سمنانی حاضر در این محل، وزارت جهاد کشاورزی نهاده مرغداران را به موقع نمی دهد و آنها مجبور می شوند از بازار آزاد تهیه کنند که هزینه را برای مرغداران بسیار گرانتر و تولید را از صرفه اقتصادی خارج می کند.

این مرغدار می گوید: وزارت جهاد هنوز در قبال پول هایی که از مرغداران کشور در اردیبهشت امسال گرفته به آنها نهاده نداده است.

رحماندوست می گوید: قبل از اصلاح ارز 4200 تومانی، مرغداران در سامانه بازارگاه وزارت جهاد کشاورزی پول واریز کرده بودند اما پس از اصلاح ارز، نهاده را به نرخ جدید یعنی با 5 برابر قیمت دادند، در حالی که باید به قیمت قبل می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مرغداران بابت ساماندهی وضعیت تأمین نهاده

مطالبه مرغداران بابت ساماندهی وضعیت تأمین نهاده