مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 15:562022-10-31سياسي

استادی که برای چهارمین بار جزء 2 درصد دانشمندان پراستناد جهان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هر ساله محققین دانشگاه استنفورد کلیه محققین را بر اساس اطلاعات در حوزه های تخصصی مربوطه به طور دقیق از نظر ارجاع محققین به مقالات، H-index، تعداد ارجاعات نسبت به مقالات و شاخص های گوناگون دیگر ارزیابی کرده و محققین شاخص را که در زمره 2% پژوهشگران پر استناد در دنیا هستند در 2 لیست جداگانه اعلام می کنند.

لیست اول افرادی که سالهاست بر اساس طول عمر علمی خود در این لیست جای گرفته اند که در سال 2022 تعداد 27 نفر از دانشگاه شیراز در این لیست قرار گرفتند و لیست دوم شامل محققینی است که در یکسال، یعنی سال 2021، در لیست یکساله محققین 2% قرار گرفته اند که درسال جاری 44 نفر از دانشگاه شیراز در این لیست قرار گرفته اند.

جای خوشحالی است که در لیست مزبور دکتر احمد عریان با کسب رتبه پنج در بین محققین پراستناد دنیا و دکتر حمیدرضا پورقاسمی با کسب رتبه 33 در این میان برتر شناخته شده اند.

احمد عریان که اهل شهرستان  داراب و از اساتید پیش کسوت دانشگاه شیراز است امسال برای بار چهارم موفق به کسب رتبه برتر شده است.

وی در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره معضلات پژوهشی و مشکلاتی که تقریباَ در تمام رشته های تجربی نظیر گرایش های مختلف علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، معماری و همینطور رشته های مختلف دامپزشکی وجود دارد، اظهار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادی که برای چهارمین بار جزء 2 درصد دانشمندان پراستناد جهان شد

استادی که برای چهارمین بار جزء 2 درصد دانشمندان پراستناد جهان شد