مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 17:552022-10-31سياسي

برگزاری بیش از 5کرسی تلاوت قرآن کریم درسیستان و بلوچستان


رییس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان، گفت: بیش از 5کرسی تلاوت قرآن کریم در نقاط مختلف استان در یادبود شهدای واقعه شاه چراغ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  سید مهدی پور موسوی در حاشیه برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم که عصر امروز در محل مسجد جامع زاهدان برگزار شده بود، اظهار کرد: این کرسی های تلاوت قرآن کریم با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در زاهدان به جزء مراسمی که در مسجد جامع برگزار شد، مراسمی نیز با حضور دو قاری در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) خیابان شهید برفی نیز برگزار خواهد شد.

رییس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در تمام شهرها و شهرستانهای استان به مثل این مراسم با حضور دو قاری مطرح هر منطقه برگزار می شود.

وی گفت: در هر مراسم یک مداح نیز به مرثیه سرایی .

نوحه خوانی در زمینه واقعه شاه چراغ و شهدای این حادثه تروریستی خواهد پرداخت.

پور موسوی خاطرنشان کرد: این واقعه بسیار برای مردم مسلمان خصوصا ملت شهید پرور ایران سنگین و ناراحت کننده بود و از قوه قضاییه درخواست برخورد جدی با عاملان این اتفاقات را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 5کرسی تلاوت قرآن کریم درسیستان و بلوچستان

برگزاری بیش از 5کرسی تلاوت قرآن کریم درسیستان و بلوچستان