مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 18:502022-10-31ورزشي

5 ورزشکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای دعوت شدند


دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی گفت: پنج ورزشکار استان در رده سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سیدعباس طیبی، دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: پنج ورزشکار استان در رده سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای دعوت شدند.

وی گفت: مهیار بیدکی در رشته سنگ، علی حصاری در رشته میل بازی و پوریا رادان در رشته کباده از ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی در رده سنی جوانان هستند.

دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز امیرعلی محمدی در رشته چرخ چمنی و مهدی ارکانی در رشته میل بازی به این اردوی ملی راه یافتند.

طیبی یادآور شد: اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای با حضور ورزشکاران سایر استان ها اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کسب نشان نقره پوریا محمدی در مسابقات کشتی پهلوانی، گفت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور به میزبانی همدان با حضور 430 ورزشکار در پنج وزن در قالب 27 تیم از استان های کشور در کشتی پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پوریا محمدی در دیدار نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ورزشکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای دعوت شدند

5 ورزشکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای دعوت شدند