مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 19:552022-10-31بين الملل

انتخابات «کنست» به انتخاب شریک صلح منجر نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که انتخابات پارلمان (کنست) رژیم صهیونیستی که قرار است فردا سه شنبه برگزار شود، - محمد اشتیه با بیان اینکه دوران تبلیغات انتخابات کنست با شهرک سازی و کشتار و محاصره بیشتر ملت فلسطین همراه بود، گفت: این انتخابات به انتخاب شریک صلح منجر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که انتخابات پارلمان (کنست) رژیم صهیونیستی که قرار است فردا سه شنبه برگزار شود، منجر به انتخاب نخست وزیر نخواهد شد که شریک صلح باشد.

محمد اشتیه که در ابتدای جلسه کابینه در رام الله سخن می گفت، در ادامه از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت سیاسی، قانونی و اخلاقی خود را در قبال ملت تحت اشغال فلسطین به عهده بگیرد و نخست وزیر آینده رژیم صهیونیستی را پایان دادن به اشغالگری و پایبندی به راه حل تشکیل دو قلمرو مستقل مجاب کند.

وی تصریح کرد: اسراییل در حالی فردا انتخابات کنست را برگزار می کند که دوران تبلیغات انتخاباتی را با کشتار، شهرک سازی و محاصره بیشتر علیه ملت فلسطین به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات «کنست» به انتخاب شریک صلح منجر نخواهد شد

انتخابات «کنست» به انتخاب شریک صلح منجر نخواهد شد